Подаючи декларацію до закладу охорони здоров’я та обираючи лікаря первинки, потрібно вказувати актуальний номер мобільного. Адже саме на цей номер надійде код авторизації в електронній системі охорони здоров’я і таким чином відбудеться підтвердження пацієнта в системі.

До того ж, мобільний потрібен, коли ми отримуємо електронний рецепт на «Доступні ліки» – номер рецепта і код підтвердження надходять у смс.

Але може виникнути ситуація, коли вказаний номер телефону більше недоступний. Що робити?

📌Можна звернутися до НСЗУ через онлайн-форму. Вона знаходиться на вкладці Громадянам за посиланням https://nszu.gov.ua/gromadyanam, далі потрібно обрати “Онлайн-форма зміни методу автентифікації”.

НСЗУ отримує запит і скидає налаштування. Пацієнт може оновити номер телефону. Під час наступного візиту до свого лікаря пацієнту необхідно актуалізувати номер телефону.

Процес скидання може тривати кілька днів, але пацієнт має можливість перевірити статус розгляду своєї заяви на сайті НСЗУ.
Як це зробити: після заповнення онлайн-форми запишіть номер свого запиту. Наступного дня зайдіть на сайт, вкладка “Громадянам”, а далі – “Перевірка стану запиту” та введіть записаний номер.

Побачите один із чотирьох варіантів відповіді:
📌«Запит виконано» – це означає, що все вдалося. Під час наступного візиту до свого лікаря необхідно актуалізувати номер телефону.
📌«Запит опрацьовується» – ваш запит ще в роботі, зайдіть на сайт трохи пізніше і подивіться статус.
📌«Запит відхилено» – вашу особу не ідентифікували, зателефонуйте до контакт-центру за номером 16-77, повідомте оператору номер запиту і своє прізвище.
📌«Введіть правильно номер id» – помилка під час введення номеру, спробуйте ще раз.

Якщо не пам’ятаєте точно, який номер вказаний у вашій декларації – зазирніть у свій примірник. Це юридичний документ, який має зберігатися у вас та у вашому медичному закладі.